Vodafone Logo

VODAFONE CİHAZ KAMPANYALARI-YENİ TAAHHÜTNAMESİ

Vodafone Telekomünikasyon A.Ş.'ye,

Vodafone Telekomünikasyon A.Ş. (kısaca "Vodafone") tarafından yürütülen ve "Kampanya Kapsamında Alınan Ürünler" tablosunda belirtilen kampanya veya kampanyalardan yararlanmak istemem sebebiyle ......./......./........ tarihli,[        ] numaralı adıma kayıtlı ve faturalı GSM hattı için imzaladığım Vodafone Tip Abonelik Sözleşmesi ile işbu altı (6) sayfadan ibaret olan Taahhütname'nin ön ve arka yüzünde yer alan hükümleri, bilgileri inceleyerek kendi koşullarıma uygun bularak imzaladım. İşbu Taahhütname ile;

  1. Vodafone Satış Kanal(lar)ınca tarafıma Kampanya duyurularında belirtilen Vodafone Faturalı ......................................................................... tarifesini ve bu tarifeye denk gelen "Kampanya Kapsamında Alınan Ürünler" tablosunda belirtilen taksit bedelleri ile tarafıma önerilen Ek 1 deki tabloda yer alan cihaz ve/veya hizmetlerin aboneliğini kendi seçimim doğrultusunda belirlediğimi ve yukarıda belirtilen hattımı işbu Taahhütname’yi imzaladığım tarihten itibaren kampanya/kampanyaların "Kampanya Kapsamında Alınan Ürünler" tablosunda belirtilen süresi boyunca kullanacağımı,
  2. İşbu Taahhütname’yi imzaladığım tarih itibariyle Kampanya’ya katıldığım hattımı Taahhüt Süresi boyunca kampanya kapsamında kullanmayı taahhüt ettiğimi ve faturalarımı düzenli olarak ödeyeceğimi,
  3. Cihaz faturasının yetkili Vodafone Satış Kanal(lar)ınca tarafıma iletileceğini, ancak bu bedelleri Vodafone Satış Kanal(lar)ına ödemeyeceğimi; Cihazların bedellerini yetkili Vodafone Satış Kanal(lar)ına peşin olarak ödemem halinde Vodafone’un sorumlu olmayacağını ve Vodafone’dan ödemiş olduğum bedelin iadesi ve benzeri herhangi bir talepte bulunmayacağımı,
  4. İşbu Kampanya kapsamında seçmiş olduğum Kampanya seçeneği doğrultusunda tarafıma temin edilen Cihazlara ilişkin bedellerin yetkili Vodafone satış kanalınca ve/veya Vodafone Dağıtım Hizmetleri A.Ş. ve/veya hizmeti sağlayan iş ortağı tarafından 3. Şahıslara temlik edildiğini/temlik edileceğini,, Vodafone satış kanalı veya Vodafone Dağıtım Hizmetleri A.Ş. tarafından temlik edilen işbu bedelin ,seçimim doğrultusunda Cihaz bedeli ile hizmet bedellerinin Tahsilatına Aracılık Edilen Hizmetler (“Cihaz Bedeli”) adı altında Vodafone tarafından -tarafıma kesilecek faturalara yansıtılacağını bildiğimi ve bu tutarları ödeyeceğimi, Vodafone Dağıtım Hizmetleri A.Ş tarafından temlik alınan cihaz bedelinin herhangi bir banka ve finansal kuruluşa temlik edilebileceğini ve böyle bir durumda Vodafone’un Tahsilatına Aracılık Edilen Hizmetler (“Cihaz Bedeli”) adı altında tarafıma kesilecek faturalara yansıtacağı bedelleri ödeme yükümlülüğün aynen devam ettiğini ve banka ve finansal kuruluş tarafından temlik alınan cihaz / hizmet bedellerine ilişkin cihaz / hizmet faturası, taahhütname örneği belgelerinin bahsi geçen kuruluşlar ile paylaşılmasına herhangi bir itirazımın olmadığını,
  5. Taahhütname’yi imzaladığım tarih itibari ile işbu Kampanya’ya anlık dahil olacağımı ve seçmiş olduğum Kampanya seçeneği tutarını Taahhütname’yi imzaladığım tarihi takiben aylık Cihaz Bedeli’nin tamamının ilk fatura dönemime toplam tutar olarak yansıtılacağını bu süreyi takip eden kalan her bir fatura döneminde ise faturalarıma aylık Cihaz Bedelimin / Bedellerimin tamamının aynen yansıtılacağını;
  6. Kampanya duyurularında belirtilen koşulları sağlamam halinde Kampanya seçeneği karşılığı aylık tutarı (Cihaz Bedeli ve seçmiş olduğum tarife kullanım ücreti) aylık ve/veya peşin olarak Vodafone tarafından gönderilecek faturalar uyarınca ödeyebileceğimi;
  7. Cihaz kampanyaları için avantajlı koşullar ile sağlanan Vodafone Dijital Koruma servisini kendi seçimim doğrultusunda satın aldığımı, Vodafone Dijital Koruma servisinin cihaz kampanyası ile birlikte tarafıma 2 fatura dönemi ücretsiz olarak sunulacağını, 2 fatura dönemi sonrasında servisi kendim iptal etmediğim ve kullanmaya devam ettiğim takdirde bu servisin vergiler dahil faturama ek aylık 5,90 TL olarak ücretlendirileceğini, dilediğim zaman bu servisin kullanımından SMS yoluyla IPTAL GNET yazıp 7000’e ücretsiz SMS göndererek ve/veya Çağrı Merkezi aracılığıyla ücretsiz çıkabileceğimi bildiğimi, Vodafone Dijital Koruma servis aboneliğinden çıkış yapsam bile cihaz kampanyasının feshedilmeyeceğini ve cihaz kampanyasından çıkış yapsam bile Vodafone Dijital Koruma servis aboneliğimin bundan etkilenmeden devam edeceğini ve servis aboneliğimi kendi seçimim ile iptal etmem gerektiğini bildiğimi,
  8. Cihaz kampanyaları için avantajlı koşullar ile sağlanan 100GB Güvenli Depo servisini kendi seçimim doğrultusunda satın aldığımı, 100GB Güvenli Depo servisinin cihaz kampanyası ile birlikte tarafıma 2 fatura dönemi ücretsiz olarak sunulacağını, 2 fatura dönemi sonrasında servisi kendim iptal etmediğim ve kullanmaya devam ettiğim takdirde bu servisin vergiler dahil faturama ek aylık 7,90 TL olarak ücretlendirileceğini ve dilediğim zaman bu servisin kullanımından SMS yoluyla IPTAL GDEPO100GB yazıp 7000’e ücretsiz SMS göndererek ve/veya Çağrı Merkezi aracılığıyla ücretsiz çıkabileceğimi bildiğimi 100GB Güvenli Depo servis aboneliğinden çıkış yapsam bile cihaz kampanyasının feshedilmeyeceğini ve cihaz kampanyasından çıkış yapsam bile 100GB Güvenli Depo servis aboneliğimin bundan etkilenmeden devam edeceğini ve servis aboneliğimi kendi seçimim ile iptal etmem gerektiğini bildiğimi;gayri kabili rücu olarak kabul, beyan ve taahhüt ederim.
  9. Cihaz kampanyaları için avantajlı koşullar ile sağlanan Kampanyalı Vodafone TV Keyif Paketi'ni kendi seçimim doğrultusunda satın aldığımı, Kampanyalı Vodafone TV Keyif Paketi'nin sadece Vodafone TV hizmetinde kullanılabilen aylık 5 GB mobil data içerdiğini, Vodafone TV Keyif Paketinin her ay tekrarlayacak olduğunu ve ek paketi iptal etmediğim süre boyunca detayları https://www.vodafone.com.tr/Servisler/vodafone-tvservisi.php adresinde belirtilen Vodafone TV hizmetinin hediye olduğunu, bu hizmete dahil belirli içeriklerin uyumlu cep telefonu ve tabletler üzerinden ek data paketi ile abonelik ücreti ödemeksizin izleyebileceğimi, Vodafone TV ürününde geçerli 5 GB data paketinin bitmesi halinde mevcut tarifemdeki internet datasından kullanarak yararlanabileceğimi, Kampanyalı Vodafone TV Keyif Paketinin cihaz kampanyası ile birlikte tarafıma 1 fatura dönemi ücretsiz olarak sunulacağını, 1 fatura dönemi sonrasında servisi kendim iptal etmediğim ve kullanmaya devam ettiğim takdirde bu data paketinin vergiler dahil faturama ek aylık 2,96 TL olarak ücretlendirileceğini ve dilediğim zaman bu ek paketi SMS yoluyla IPTAL KEYIF TV yazıp 7000'e ücretsiz SMS göndererek ve/veya Çağrı Merkezi aracılığıyla ücretsiz çıkabileceğimi bildiğimi Kampanyalı Vodafone TV Keyif Paketi ek paketini iptal etsem bile cihaz kampanyasının feshedilmeyeceğini ve cihaz kampanyasından çıkış yapsam bile Kampanyalı Vodafone TV Keyif Paketi bundan etkilenmeden devam edeceğini ve ek paketi kendi seçimim ile iptal etmem gerektiğini bildiğimi; gayri kabili rücu olarak kabul, beyan ve taahhüt ederim.
  10. Bu Kampanya kapsamında satın almış olduğum cihazlara ilişkin seçili Vodafone mağazalarında bulunan Dijital Destek noktalarından yeni cihaz kurulumu ve rehber aktarımı hizmetini (“Veri Aktarım Hizmeti”) satın alacağım her bir cihaza ait IMEI için tek bir hakkım olmak üzere ücretsiz olarak kullanabileceğimi bildiğimi,işbu Taahhütname’nin imza tarihinden itibaren 1 sene içerisinde bu Kampanya kapsamında satın almış olduğum cihazlar için garanti dahilindeki destek ve onarım hizmetlerinden yararlanmam halinde, cihazımın serviste olduğu süre içerisinde talep etmem halinde, satın aldığım cihaz ile aynı işletim sistemine sahip çalışır durumda bir akıllı cihazın ikame cihaz olarak tarafıma temin edilebileceğini bildiğimi, ikame cihaz yönetiminin ilgili Vodafone mağazalarında OUNO SERVİS HİZMETLERİ A.Ş. tarafından yapılacağını bildiğimi,
  11. İşbu Taahhütname’nin 9. Maddesinde belirtilen Veri Aktarımı Hizmeti’nin Vodafone adına OUNO SERVİS HİZMETLERİ A.Ş. (“Ouno”) ve/veya Vodafone mağaza personeli tarafından yerine getirildiğini bildiğimi, Vodafone’un kişisel verilerimin mahremiyetine saygı duyduğunu ve gerekli teknik ve idari tedbirleri alarak verilerimin güvenliğini sağladığını, Vodafone ya da Ouno’nun, Veri Aktarımı Hizmetinin tarafıma sunulması esnasında, cihazımda yer alan dosyalar, fotoğraflar vb. kişisel içerikleri görüntülemediğini veya bunları bir veri tabanına aktarmadığını, Veri Aktarımı Hizmeti kapsamında işlemi gerçekleştiren MCE cihazı tarafından cihazımın IMEI bilgisinin okunacağını ve cihazıma ait yapılan işlem bilgileri –kişisel veri niteliğinde olmayan veriler– le birlikte Veri Aktarımı Hizmetine ilişkin şirket içi raporlarda kullanılmak üzere, Vodafone tarafından “temel hak ve özgürlüklerime zarar vermemek kaydıyla, veri sorumlusunun meşru menfaatleri için veri işlenmesinin zorunlu olması” hukuki sebebine istinaden işleneceğini biliyorum. Detaylar için Vodafone'un gizlilik politikası: https://www.vodafone.com.tr/VodafoneHakkinda/gizlilik_politikasi.php
  12. İşbu Taahhütname süresince, Vodafone tarafından internet sitesi vb yollarla aksi belirtilmedikçe Kampanya kapsamında olan tarifelerin sadece eşit veya üst bedelli tarifelere geçiş yapabileceğini bildiğimi, ancak şartlarını bilerek seçmiş olduğum/seçeceğim yeni tarifeye bağlı olarak aylık ödeme miktarının değişeceğini kabul ettiğimi ve bu eşit/üst bedelli pakete geçiş işleminin tarafıma başka bir cihaz temin edilmesini sağlamayacağını bildiğimi,
  13. Bireysel aboneler için geçerli olan V-Yaşam Tarifelerinden herhangi biriyle girdiğim V-Yaşam Cihaz Kampanyaları kapsamında kampanya çıkışı yapmadığım sürece V-Yaşam tarifeleri dışında farklı bir tarife değişikliği yapamayacağımı bildiğimi, Cepte Wifi kampanyaları kapsamında kampanya çıkışı yapmadığım sürece tarifemi değiştiremeyeceğimi bildiğimi,
  14. Kampanya kapsamında belirtilen tarifelere giriş koşulları tarifelere bağlı olup kullanım koşulları ve ücretlendirilmelerinin cihaz kampanyası kapsamında değişiklik göstermeyeceğini ve tarifeler ilgili esaslar ile detayların vodafone.com.tr adresinde belirtildiğini,
  15. Vodafone tarafından kendi seçimim doğrultusunda tarafıma tahsis edilen cihazların kutusu hiç açılmamış, yırtılmamış olarak tarafıma teslim edildiğini,
  16. İşbu Kampanya taahhüt süresinin son ayında, en geç hesap kesim döneminde, taahhüt süremin bitmesinin ardından hattıma tanımlı tarife paketimi değiştirmeyi talep etmemem durumunda, Kampanya kapsamında hattıma tanımlı tarife üzerinden ücretlendirilmeye devam edeceğimi ancak taahhüt süresi bitişini takip eden fatura dönemim itibariyle Cihaz Bedeli’nin faturama yansıtılmayacağını bildiğimi,
  17. Vodafone’un, tarife ve Kampanya özelliklerinde ve ücretlendirmesinde Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu tarafından belirlenen usullere uygun olarak değişiklik yapma hakkına sahip olduğunu bildiğimi,
  18. İşbu Taahhütname’yi imzalamakla, tarafıma tahsis edilen söz konusu Cihazlarla ilgili teknik sorunlarda Vodafone sorumluluğu yanında Tüketici Hakları Mevzuatı kapsamında üretici, ithalatçı, distribütör firmanın garanti şartlarının da geçerli olduğunu, garanti kapsamındaki hizmetleri üretici/ithalatçı firma yetkili servislerinden alacağımızı bildiğimi, Cihazların kaybolması ve/veya çalınması hallerinin Vodafone Tip Abonelik Sözleşmesi’ni ve/veya Taahhütname’yi sona erdirmek ve/veya GSM hattını iptal etmek için haklı sebep teşkil etmeyeceğini ve Taahhütname hükümlerinin aynen devam edeceğini,
  19. İşbu Taahhütname’ye tabi hattım ile, bu Taahhütname’yi imzaladığım tarih itibariyle işbu Taahhütname süresince başka bir cihaz / hizmet kampanyasına katılabileceğimi bildiğimi, kampanyaya katılmak için gerekli olan koşulları sağlamam durumunda vodafone.com.tr sayfasında esaslarda belirtilen adetlerde kampanya girişi yapabileceğimi bildiğimi,
  20. İşbu Taahhütname’yi imzalamakla, yeni bir cihaz / hizmet kampanyasının üzerine başka bir cihaz / hizmet kampanyası almam halinde almış olduğum tüm kampanyaların cihaz bedellerini ödeyeceğimi ve bu tutarın tüm Kampanyalarımın cihaz bedellerinin toplamı olacak şekilde faturamda cihaz bedeli adı ile görüneceğini bildiğimi,
  21. İşbu Taahütname geçerlilik süresi bitiminden önce; Vodafone Tip Abonelik Sözleşmesi ile tesis edilen aboneliğimin tarafımdan tek taraflı olarak veya işbu Taahhütname’deki yükümlülüklerimi yerine getirmemem nedeniyle Vodafone tarafından feshedilmesi ve/veya hattımın iptal edilmesi, dondurulması, kapatılması, kısıtlanması ve/veya hattımı iptal etmem, dondurmam, kısıtlamam, kapatmam, devretmem, ön ödemeli hatta çevirmem ve/veya numara taşınabilirliği kapsamında başka bir operatöre geçmem, tabi olduğum Kampanya paketimi Kampanya kapsamında yer almayan bir tarife ile değiştirmem durumunda hiçbir zaman, fesih ya da sona erme tarihinden Taahhütname süresi sonuna kadar olan dönem için tarafımca işbu Taahhütname’nin 1. Maddesi uyarınca taahhüt edilmiş olması nedeniyle ödenmesi gereken toplam tutarı aşmaması koşuluyla cayma bedeli, Cihazların / hizmetlerin taahhütname imza edildiği tarihte Vodafone tarafından belirlenen ve internet vb mecralarda da duyurulan Kampanya’ya Vodafone maliyetlerden (abonenin Satış Kanalı’na yaptığı bir ön ödeme varsa bunun düşülmesi suretiyle hesaplanır), işbu yukarıda belirtilen hallerin meydana geldiği tarihe kadar Cihaz Bedeli altında tarafımca yapılmış ödemelerin düşülmesi suretiyle hesaplanacağı ve ayrıca bu tutara; işbu Taahhütname kapsamında Kampanya’da kaldığım süre boyunca aylık tarife paket ücreti üzerinden Vodafone tarafından yapılan Kampanya’ya özel indirimlerin de ekleneceğini ve bu bedeli ödeyeceğimi, peşin olarak ödeme yapmakta olduğum kalan Taahhütname sürem içinde isem; kalan taahhüt ettiğim toplam aylık taahhüt tutarları toplamının Vodafone tarafından tarafıma gönderilecek ilk faturada cayma bedeli olarak aylık faturama yansıtılacağını ve işbu tutarı tam ve eksiksiz olarak peşinen ödeyeceğimi ancak bu cayma bedeli tutarlarının hiçbir zaman, fesih ya da sona erme tarihinden Taahhütname süresi sonuna kadar olan dönem için tarafımca işbu Taahhütname’nin 1. Maddesi uyarınca taahhüt edilmiş olması nedeniyle ödenmesi gereken toplam tutarı aşmayacağını, Abone’nin birden fazla kampanyaya dahil olması halinde yukarıda belirtilen cayma bedeli koşullarının her bir Kampanya kapsamında ayrı ayrı uygulanacağını bildiğimi,
  22. Yukarıda belirtildiği üzere işbu Taahhütname’yi ihlal etmem halinde, tarafıma gönderilecek cayma bedelini içeren faturaya ilaveten, aykırılık/iptal/fesih hallerinin gerçekleştiği ilgili fatura dönemine ait Kampanya paketinin aylık toplam taahhüt tutarı ücretinin tamamını içeren faturanın da Vodafone tarafından cayma bedeli faturasını takiben tarafıma ayrıca gönderileceğini ve bu bedeli ödeyeceğimi,
  23. Ayrıca, 18. maddede belirtildiği şekilde işbu Taahhütname’yi ihlal etmem veya faturamı ödememem halinde; kampanyadan yararlanmak amacıyla Vodafone Satış kanalı ile daha önce paylaşmış olduğum Vodafone satış kanalı arşivinde kayıtlı her türlü bilginin Vodafone tarafından incelenmesine izin verdiğimi,
  24. Kredi kartı veya banka kartı ile ön ödeme yapmam halinde, ödeme yaptığım tutara Vodafone indirimi eklenerek ve bu tutarın toplam cihaz temlik bedelinden çıkarılarak kalan temlik bedelinin eşit tutarlar halinde kampanya taahhütü süresince faturama yansıtılacağını ve yapabileceğim toplam ön ödeme tutarının en fazla cihaz bedelinin %40'ı kadar olabileceğini bildiğimi,
  25. Kredi kartı ile ön ödeme yapmam halinde, ödeme yaptığım tutarın çıkacak olan faturamdan yüksek olması durumunda aradaki farkın bir sonraki faturaya iade olarak devredeceğini ve ilgili faturanın toplam bedelinden düşüleceğini bildiğimi,
  26. Vodafone Tip Abonelik Sözleşmesi ile tesis edilen aboneliğimin tarafımdan tek taraflı olarak veya işbu Taahhütname’deki yükümlülüklerimi yerine getirmemem nedeniyle Taahhütname’nin Vodafone tarafından feshedilmesi ve/veya hattımın iptal edilmesi, dondurulması, kapatılması, kısıtlanması ve/veya hattımı iptal etmem, dondurmam, kısıtlamam, kapatmam, devretmem, ön ödemeli hatta çevirmem ve/veya numara taşınabilirliği kapsamında başka bir operatöre geçmem, tabi olduğum Kampanya paketimi Kampanya kapsamında yer almayan bir tarife ile değiştirmem ve böylelikle çıkış yaptığım kampanyanın cayma bedelini ödememiş olmam durumunda, ilgili kampanyadan çıkış tarihimi müteakip 2 ay içerisinde yeni bir cihaz kampanyasına giriş yapamayacağımı bildiğimi,
  27. İşbu Taahhütname ile Peşine Kontrat Kampanyasına dahil olmam halinde Kampanya kapsamında teslim aldığım Cihaz karşılığında ödeyeceğim Cihaz Bedelinin bayi tarafından peşin olarak tahsil edileceğini ancak Kampanya süresi içerisinde Vodafone Tip Abonelik Sözleşmesi ile tesis edilen aboneliğimin tarafımdan tek taraflı olarak veya işbu Taahhütname'deki yükümlülüklerimi yerine getirmemem nedeniyle Vodafone tarafından feshedilmesi ve/veya hattımın iptal edilmesi, dondurulması, kapatılması, kısıtlanması ve/veya hattımı iptal etmem, dondurmam, kısıtlamam, kapatmam, devretmem, ön ödemeli hatta çevirmem ve/veya numara taşınabilirliği kapsamında başka bir operatöre geçmem, tabi olduğum Kampanya paketimi Kampanya kapsamında yer almayan bir tarife ile değiştirmem durumunda, Peşine Kontrat Kampanyası kapsamında tarafıma sağlanan indirimin ilk faturanın kesilmesini müteakip tarafıma cayma bedeli olarak yansıtılacağını bildiğimi,
  28. İşbu Taahhütname’de düzenlenmeyen konularda Vodafone Tip Abonelik Sözleşmesi’nin hükümlerinin uygulanacağını,
  29. İşbu Taahhütname ile ikinci el cihaz Kampanyasına dahil olmam halinde "İkinci El Cihaz" ların Techpoint Servis ve Destek Hizmetleri A.Ş. firmasından veya "İkinci El Yenilenmiş Cihaz" ların Ouno Teknik Servis Hizmetleri A.Ş. Tedarikci firmasından tedarik edildiğini ve garanti süreçlerinde ilgili Tedarikçiler'den hizmet alacağımı bildiğimi,
  30. İşbu Taahhütname ile ikinci el cihaz Kampanyasına dahil olmam halinde tarafıma tahsis edilen söz konusu Cihazların "İkinci El Cihaz" kapsamında satıldığını, bu hususun cihaz kutusunda ve/veya üzerinde açıkça görebileceğim şekilde yazdığını, "İkinci El Cihaz" ların minör çizik ve darbeleri olabileceğini ve ancak tüm fonksiyonlarıyla çalıştığını " İkinci El Yenilenmiş Cihazlar" ın tamamen yenilenmiş ve tüm fonksiyonlarıyla çalıştığını bildiğimi,
  31. İşbu Taahhütname ile ikinci el cihaz kampanyasına dahil olmam halinde tarafıma tahsis edilen söz konusu Cihazlarla ilgili teknik sorunlarda "İkinci El Cihaz"lar ve "İkinci El Yenilenmiş Cihazlar" için Vodafone sorumluluğu yanında Tüketici Hakları Mevzuatı kapsamında tedarikçi ve distribütör firmanın garanti şartlarının da geçerli olduğunu, garanti kapsamındaki hizmetleri tedarikçi ve distribütör firma yetkili servislerinden alacağımı bildiğimi, garanti kapsamında aldığım hizmetleri ilgili tedarikçi ve distribütör tarafından 1 (bir) yıl süreyle alabileceğimi bildiğimi;
  32. Cihazların kaybolması ve/veya çalınması hallerinin Vodafone Tip Abonelik Sözleşmesi'ni ve/veya Taahhütname'yi sona erdirmek ve/veya GSM hattını iptal etmek için haklı sebep teşkil etmeyeceğini ve Taahhütname hükümlerinin aynen devam edeceğini, cihazların daha önceki kullanım dönemine ilişkin kullanıcı ve kullanım bilgileri ile ilgili her türlü sorumluluğun yine tedarikçi ve distribütör firmanın sorumluluğunda olduğunu ve Vodafone'un bu konuyla ilgili herhangi bir sorumluluğu olmadığını bildiğimi;
  33. İşbu Taahhütname kapsamında, Vodaflex ekran filmi ürünü ve kaplama hizmetini kendi seçimim doğrultusunda satın aldığımı, bu hizmetin karşılığında "Kampanya Kapsamında Alınan Ürünler" tablosunda belirtilen ücreti ödeyeceğimi, ayrıca kampanyanın tek seferlik ekran filmi uygulaması için geçerli olduğunu ve Vodaflex ürününün cihaza özel olarak uygulandığını, bu nedenle iade edilemeyeceğini, kullanılmayan Vodaflex ürünü için kampanya kapsamında alınan ek ödeme bedelinin iadesinin talep edilemeyeceğini, Vodaflex ekran filmi ürünü ve kaplama hizmetinin Brightstar Telekomünikasyon ve Dağıtım Ltd. Şti. tarafından sağlanan bir hizmet olduğunu ve buna ilişkin hizmet bedellerinin Tahsilatına Aracılık Edilen Hizmetler adı altında Vodafone tarafından tarafıma kesilecek faturalara yansıtılacağını bildiğimi ve bu tutarları ödeyeceğimi,
  34. Kampanyaya girişim ile 4.5G servisinin tarafımca kullanımına onay verdiğimi ve 4.5G'nin servise açılacağını bildiğimi, 4.5G servisinin uyumlu cihaz, sim kart ve kapsama alanı ile kullanılabileceğini; 4.5G servis şartlarının, konuma, coğrafi koşullara, cihaza, şebeke yoğunluğuna, bağlanılan siteye göre değişkenlik göstereceğini bildiğimi, istediğim zaman 4.5G IPTAL yazıp 7000'e SMS atarak 4.5G servisimi kapatabileceğimi bildiğimi,
  35. İşbu Taahhütname'nin imza tarihi itibariyle yürürlüğe gireceğini ve yukarıda belirtilen ay süreyle geçerli olacağını, aşağıdaki adresimin tebligat adresi olduğunu ve adres değişikliğini bildirmediğim takdirde bu adrese yapılacak tebligatların bizzat tarafıma yapılmış sayılacağını ve geçerli bir tebliğin tüm yasal sonuçlarını doğuracağını, aşağıda verdiğim abone tebligat adresi ile Vodafone Tip Abonelik Sözleşmesi üzerinde yer alan fatura adresimin aynı olduğunu,

Abone Adı Soyadı:                 Abone İmza:

 

 

.........................................................@......................................................................

 

Abone Adı Soyadı:                Abone İmza:

 

 

 

Abone Adı Soyadı:                Abone İmza:

 

 

 

 

Abone Adı Soyadı:                Abone İmza:

 

Kampanya Katılan Abone Adı, Soyadı                 
Kullanıcı Adı, Soyadı                
Cihaz Kampanyaları IMEI No
Abone Yetkili İmza
İmza Tarihi ........../............/.............
Cep Merkezi/KSK Unvanı
Cep Merkezi/KSK İmza ve Kaşe

Kampanya Kapsamında Alınan Ürünler

Ürün Tipi : Ürün Marka/Modeli : Kontrat Başlangıç Tarihi : Kontrat Bitiş Tarihi : Taahhüt Süresi (Ay) : Paketin KDV/ÖİV dahil aylık bedeli (TL) : Paketin KDV/ÖİV dahil toplam bedeli (TL) : Ön Ödeme Tutarı (TL) : Ön Ödeme Tutarına Ek Vodafone Desteği (TL) : Cihaz İndirim Tutarı (TL) : Toplam İndirim Tutarı (TL) :
No Devices Available

 

Abone Adı Soyadı:                Abone İmza: